Forældresamarbejde

Forældre og kommunikation:

Vi prioriterer et godt forældresamarbejde og kommunikation i Vestre Skoles SFO (Fritten). Vi mener, at vi gennem en god dialog personalet og forældrene imellem, opnår det bedst mulige resultat i arbejdet med hvert enkelt barn/familie. Vi afholder Skole/Hjem samtaler sammen med klasselærerne på de forskellige årgange, dette giver et større helhedsbillede af barnet til forældrene.

I førskoleperioden (Spirergruppen) afholder vi forældresamtaler i maj måned, og udover disse, er vi altid åbne for en snak, hvis man som forælder har behov for dette. Både planlagte men også spontane snakke i hverdagen. Vi kontakter altid forældre, hvis der er noget ud over det sædvanlige vi undrer os over eller hvis der sker noget med barnet i løbet af dagen.

Vi har en forventning om, at forældrene meddeler personalet, hvis der sker noget i hjemmet eller i familien, som er relevant og som kan have indflydelse på barnets trivsel.

Personalet i Fritten